CONTEST | MENANGI PERCUTIAN KE SURIA RESORT

1/03/2017 11:58:00 PG






Assalamualaikum dan selamat pagi...
 Firstly nak ucapkan terim kasih kepada blog shahirah sebab buat contest yang super duperr hebat hadiahnye memang kaw kaw lumayan..Pakej percutian tue...
Korang pn boleh join n menang contest nie..
Just klik Banner di bawah nie..

Ok nak bagitau sebab ape aku nk join n nak menang contest nie..

Sejujurnya memang aku xpernah dengar pun nama Suria Resort nie..Bila aku google dan tengok sendri baru aku tahu kat sini rupanya ade pantai yang paling cantik dan pemandangan yang menarik sebabnye betul-betul dekat dengan pantai..

Nak mandi laut pn dekat jalan kaki je..Kalau nak tau anak aku nie memang suka mandi kolam..Sampai kecut jari pn xpe, janji diowang puas main air dan dapat berendam..

Kalau ade rezeki anak aku, insyaallah mama akan bawak kamu semua mandi dan berseronok kite satu family kat sini..Paling penting pengalaman dan kenangan tue yang tidak boleh dibeli..😘

http://www.syahirahvaliant.com/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

You Might Also Like

8 ulasan

  1. Good luck and all the best. :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. tq awak sebab sudi join.. all the best ^^

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/01/senarai-peserta-menangi-percutian-ke.html

    BalasPadam
  3. hye awak..trima kasih buat contest nie..insyaallh mudah2an ade rezeki..amin

    BalasPadam
  4. 🌸💓🌼Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...🌸💓🌼

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    BalasPadam
  5. Salam..hai nadia..kak lya singgah sini dr contest yg sama..all the best ya
    http://www.akifimtiyaz.com/2017/02/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    BalasPadam

Like Page on Facebook