Ik

Selasa, 27 Mac 2018

KUNYAH-KUNYAH TERUS CANTIK DENGAN SNOW CRYSTAL BY ELLDORA



Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Hye uolls semua...Inginkan kulit yang cantik??Jom entry kali nie nad nak share dengan korang semua ada 1 produk nie yang mana korang boleh cantik dengan menggunakan 22 bahan yang terdiri daripada bahan semulajadi, tak payah nak cucuk sana cucuk sini just korang hanya perlu kunyah-kunyah Snow Crystal nie je terus cantik..Tak percaya??Korang wajib percaya sebab nad sendiri dah amalkan Snow Crystal by Elldora nie tau..



Sejak nad amalkan makan Snow Crystal nie nad dapat rasakan yang kulit nad da xkusam lagi..Yela mana taknye, muka kusam orang ingat kite tak sihat padahal kite sihat walafiat..Selepas kunyah Snow Crytal nie kesannya da boleh nampak seawal 2 minggu tau..Selain tue korang perlu amalkan minum air masak yang banyak untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum..Untuk pengetahuan korang semua, dalam sebotol Snow Crystal nie mengandungi 60 biji tablet..So, korang tak perlu risau hanya dengan sebotol Snow Crystal nie korang akan dapat kulit yang cantik dan peloles gittew.. 









Antara 22 bahan semulajadi yang terdapat pada Snow Crystal :

STRAWBERRY JUICE POWDER

Mencegah pembentukan radikal bebas dan memutihkan kulit
Menentang pembentukan radikal bebas. Kaya dengan vitamin C dan phytonuient yang dapat menghaluskan dan mencerahkan kulit.

ISOMALT 

Anti-oksidan, anti-penuaan, & anti-radang sifat, memutihkan kulit.Mengandungi nilai kalori & nilai glisemik yang rendah yang sangat bagus untuk mengawal berat badan berlebihan. Juga sangat bagus untuk kesihatan sistem pencernaan.

VITAMIN C 

Melindungi DNA daripada tindak balas fotokimia yang membahayakan kulit & meremajakan kulit. Mencerahkan kulit dari jeragat, anti-penuaan, dan kulit lebih lembut. Memperbaiki struktur kulit.

MANGOSTEEN PEEL EXTRACT

Mengandalkan xanthones yang berfungsi sebagai antioksidan yang kuat.Xanthones dapat bertindakbalas dengan radikal bebas dan menghalang dari kerosakan sel kulit.

BOVINE COLLAGEN 

Sebagai agen anti-penuaan.Mengekalkan keremajaan kulit, tekstur dan penampilan kulit yang lebih anjal. Dapat membantu mengurangkan kedutan dan melawan tanda-tanda penuaan.


LYCHEE JUICE POWDER

Mengurangkan tanda-tanda cacat kulit & penuaan.Membantu menghilangkan ‘black spot’ & jerawat. Selain itu, jus laici juga dapat melambatkan proses penuaan.

L-CYSTIENE
Komponen penting untuk pertumbuhan rambut, kuku & kulit.Merupakan komponen penting untuk pertumbuhan rambut, kuku dan sel kulit. Bertindak sebagai ejen pencerah kulit & merawat masalah kulit yang lain seperti jerawat, jeragat, kedutan dan lain-lain.

RICE BRAN EXTRACT

Sangat menghidratkan kulit.Bertindak sebagai ejen pelembap yang sangat hebat.Juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya.

MINERAL PREMIX

Absorbs penyinaran UV dan had penembusan radiasi ke dalam kulit.Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh sinar UV dan juga bertindak sebagai anti-bakteria.

VITAMIN PREMIX

Komponen penting dalam struktur kulit dan memodulasi pelbagai fungsi biologi. Membentuk komponen penting dalam struktur kulit dan melancarkan fungsi sel kulit.

TOMATO EXTRACT

Kaya dengan antioksidan, melembapkan kulit, membantu kulit berminyak & rawan jerawat.Dapat mengekalkan kelembapan kulit, mengecilkan liang roma, mengurangkan masalah jerawat dan mengatasi kulit berminyak.

ALOEVERA EXTRACT

Mempunyai sifat antioksidan dan anti-penuaan, mengurangkan pengeluaran minyak yang berlebihan, melembapkan kulit. Mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah disamping membantu melembapkan kulit.

POMEGRANATE EXTRACT

Menghasilkan sel kulit baru, sifat anti-penuaan.Dapat mengembalikan sel-sel kulit yang baru dan melindungi kulit daripada radikal bebas matahari.Merawat masalah kulit kering, berminyak & berjerawat.

GREEN TEA EXTRACT

Melindungi kulit dari sinaran UV, membantu kulit kering, berminyak & rawan jerawat, melembapkan kulit. Melindungi kulit dari sinaran UV & membantu mengatasi masalah kulit kering, berminyak & berjerawat, melembapkan kulit.

PAPAYA EXTRACT

Melawan tempat hitam, jerawat & mempunyai ciri-ciri anti-penuaan. Mengatasi masalah bintik hitam di wajah, membantu menghilangkan jerawat & melambatkan proses penuaan.

MIXBERRIES EXTRACT

Kaya dengan anti-oksidan, anti-penuaan, mengurangkan bintik hitam, menghidrat kulit & mengurangkan keradangan kulit. Dapat mengurangkan bintik hitam & lingkaran gelap bawah mata, disamping dapat melembapkan kulit & mengurangkan keradangan di kulit.

OLIVE LEAF EXTRACT 

Ciri-ciri anti-penuaan & meningkatkan tekstur kulit.Bertindak sebagai anti-penuaan, melembutkan tekstur kulit, melindungi kulit dari radikal bebas & membantu memulihkan kulit berminyak.

ASTAXANTHIN

Musnahkan radikal bebas, agen semula jadi untuk pemutihan kulit.Merupakan agen semulajadi bagi mencerahkan dan memutihkan kulit. Mengandungi fungsi anti-fungal, anti-aging & dapat merawat masalah kulit.

BIRD NEST EXTRACT 

Mengatasi kulit kering & kusam, memutihkan kulit, bertindak sebagai anti-oksidan & anti penuaan. Mencegah masalah kulit kering & kulit kusam. Juga dapat memutihkan,  mencerahkan  & melembapkan kulit.

SAKURA EXTRACT 

Melembapkan kulit & membantu meningkatkan keanjalan kulit, memutihkan sifat. Dapat melembapkan kulit & menegangkan kulit. Juga dapat membantu mengatasi kulit kusam & dapat mencerahkan kulit.

APPLEPHENOL 

Anti-oksidan, anti-penuaan, & anti-radang sifat, memutihkan kulit.Mengandungi molekul poliphenols yang mampu memberi kesan antioksidan, anti radang & anti penuaan. Mengurangkan pigmentasi & mencerahkan kulit.

DEXTROSE 

Dextrose mengandungi karbohidrat yang memberi tenaga kepada tubuh. Ia juga bebas lemak, kolesterol dan sodium.

Cara Pengambilan Snow Crystal


Snow Crystal nie boleh diambil 2 biji sehari iaitu sebiji pada waktu pagi sebelum sarapan dan sebiji lagi sebelum tidur..Cara makan Snow Crystal nie semudah ABC, korang kunyah-kunyah terus cantik..Tengok la testimoni dari pengguna yang telah berjaya mengamalkan Snow Crystal nie..












Keistimewaan Snow Crystal


  • Mencerahkan kulit dri dalaman
  • Mengurangkan hormon jerawat
  • Melembabkan kulit.
  • Memudarkan parut
  • Menutup liang pori
  • Mengurangkan kulit yg berminyak
  • Mengurangkan pigmentasi
  • Menegangkan kulit , awet muda.
  • Memutihkan kulit seluruh badan dan wajah

Manfaat amalkan Snow Crystal


  • 👉  Kulit lebih cerah 
  • 👉Tona Sekata
  • 👉 Fade Spot
  • 👉 Anti Cela
  • 👉 Kulit Berseri
  • 👉 Kurangkan Pigmentasi
  • 👉 Kurangkan keradangan 
  • 👉 Meremajakan Kulit
  • 👉 Perlindungan Sinaran UV
  • 👉 Agen Pelembab
  • 👉 Memperbaharui Sel Kulit
  •  Kawalan Minyak


Selain SC, tak lama lagi produk elldora Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare akan berada di pasaran. Dengan bantuan Doktor perubatan dan chemist, maka terhasillah produk elldora yang diformulasi khas untuk mereka yg inginkan produk selamat & natural yang mampu merawat, memutih, meremajakan dan mencantikkan kulit anda.




Nad dah tak sabar nak try elldora Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare. Pada korang yang berminat nak beli nad da sertakan maklumat lengkap berkenaan Snow Crystal :-


Elldora Empire

~ Inspire Your Desire ~ 

WEB: www.elldora.com
FB: Elldora Beauty HQ
IG: Elldora Beauty HQ

HOTLINE: 019- 227 1077

2 ulasan: