Ik

Rabu, 22 Mac 2017

Lazada Birthday Blogger Contest


KLIK BANNER UNTUK JOIN...

END DATE : 23 MAC 2017 


Assalamualaikum dan selamat pagi blogger-blogger semua..
Saya tertarik dengan lazada birthday blogger contest nie so xsalah kalau nak cuba nasib..Mana tau tuah ayam nampak dikaki tuah manusia hanya allah yang tahu..Insyallah ade rezeki anak-anak dapat la kite shopping online lagi kat lazada!!

Untuk melengkapkan jawapan kepada soalan yag diberi, saya senaraikan 1 per satu..


a. What do you love about Lazada Malaysia? 

J : Saya suka tentang lazada kerana memudahkan saya untuk membeli barang secara online dengan diskaun-diskaun yang ditawarkan sangat berbaloi serta servis penghantarannya yang sangat cekap, cepat dan pantas..Tidak mengecewakan kerana barang yang dihantar selamat sampai serta berada dalam keadaan baik.

b. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products)

J : 3 Produk yang saya menjadi kegemaran saya setiap kali membeli belah di lazada adalah :- 

1.  AZANIS SCAR SERUM







Saya seorang yang mementingkan kesihatan dan kecantikan, so produk yang wajib ade dalam handbeg saya tak lain dan tak bukan ialah Azanis Scar Serum ..Saya suka sangat guna produk nie sebab ia boleh menghilangkan parut-parut yang boleh mencacatkan penampilan saya..Bukan senang nak dapat harga macam nie..sebab tue tiap kali ade offer saya akan beli sampai 2 botol Azanis Scar Serum nie...Terbukti berkesan sangat...Saya amat berpuas hati...Akhirnya kesan parut jerawat saya mula hilang..I like! I like!!

2. HUGGIES DRYPANT


Benda nie memang selalu pakai la sebab aiman selesa bila pakai huggies dry pants nie..Tak bocor walaupun pakai 4 jam..Tengok la harga die memang berbaloi-baloi..Sejak lahir sampai sekarang masih setia dengan huggies dry pants nie..Sekali borong sekotak kau..haha...

3. ARCOBIC VITAMIN C 1000 MG



Saya juga sangat-sangat mementingkan aspek penjagaan kulit sebab kulit saya nie jenis kering terutama bila saya bekerja dalam suasana pejabat. Sejak mengambil vitamin c nie, terasa kulit saya menjadi semakin cerah, lembut dan licin serta warna kulit menjadi lebih sekata..

c. How do you think Lazada Malaysia can improve?

J : Saya syorkan lazada mengadakan contest setiap bulan untuk pembeli yang membeli secara online. Dengan cara ini akan menarik minat pembeli untuk join atau kumpul mata/point kemudian boleh ditebus.

d. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 

J : Ucapan saya untuk Lazada semoga terus menjadi shopping online no 1 di malaysia dan terus berkembang maju dengan tawaran harga yang menarik serta dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik dan berkualiti kepada pelanggan.





Happy Birthday LAZADA TURN 5 !!




6 ulasan:

  1. Balasan
    1. murah sangat..sebab tue saya suka shopping online kat lazada...:p

      Padam
  2. Good luck Nadia 😍
    Semoga rezeki di pihak Nadia jugak.. 👍

    LZ suka shopping di Lazada, reasonable prices dan hassle free. 😄

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup...tuk promosi nie lg la free shipping...:p

      Padam