Ik

Sabtu, 6 Oktober 2018

SEMAKIN BY SITI SARAH


SEMAKIN BY SITI SARAH


Aku tak peduli
Walau kau sakiti aku
Hati ini takkan rapuh mencintakanmu
Aku tak peduli walaupun berulang kali
Hati ini takkan mungkin membencimu

Sampai saat ini aku tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja melekat dihati

Semakin jauh semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu dihatiku
Semakin benci semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata mencintaimu

Kucuba fahami mengapa harus begini
Cinta ini takkan mungkin dipaksakan

Sampai saat ini aku tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja melekat dihati

Semakin jauh semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu dihatiku
Semakin benci semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata mencintaimu

Sampai saat ini aku tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja melekat dihati

Semakin jauh semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu dihatiku
Semakin benci semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata mencintaimu

Aku tak peduli





Tiada ulasan:

Catat Ulasan