Ik

Selasa, 27 Ogos 2019

Miliki Kulit Anjal, Cerah Dan Gebu Dengan Colla W. Diamond



Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan.. Namun, adakah anda benar-benar yakin bahawa dengan pemakaian produk kosmetik sahaja dapat mencantikan kulit wajah anda? Untuk Memiliki kulit yang anjal, cerah dan gebu tidak semestinya hanya dengan pemakaian produk kosmetik sahaja, malah pengambilan supplement tambahan juga penting dalam menyeimbangi kulit untuk kelihatan lebih cantik, sihat dan menawan.


Nad nak share dengan korang 1 produk minuman yang berasaskan botani iaitu Bioxcellent Colla W. Diamond. Minuman campuran botani ini sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit kering dan garis-garis halus yang mana nak cantik, anjal, sihat dan gebu baik amalkan minuman nie.. Kesannya dapat dilihat seawal 7 hari



Bioxcellent Colla W. Diamond mengandungi :


  • Bahan campuran beri (diperkaya dengan antioksidan)
  • Vitamin
  • Anthaxantin
  • Grape seed extract
  • Tomato
  • Apple
  • Pomegrate
  • Rasberry
  • Acacia gum
  • Kologen


Antara kelebihan Bioxcellent Colla W. Diamond :

  • Memperbaiki struktur kulit
  • Menjadikan kulit lebih cerah, anjal, gebu dan lembap
  • Mengurangkan garisan halus dan kedutan
  • Mengaktifkan sintesis penghasilan kologen pada tubuh
  • Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, pigmentasi dan tompok hitam
  • Melindungi dari sinaran UV, radikal bebas dan pencemaran
  • Mencantikkan kuku lebih kuat dan mengatasi masalah keguguran rambut
  • Meningkatkan penghasilan SUSU IBU 
  • Sesuai untuk lelaki dan perempuan berumur 16 tahun ke atas
  • Mengatasi masalah lenguh badan
  • Ramuan premium membekalkan zat penting untuk kulit

Cara pengambilan Bioxcellent Colla W. Diamond :
Campurkan 1 scoop (20gram) ke dalam 200ml /250 ml air suam. Kacau / goncang sehingga larut dan minum serta merta selepas penyediaan. Seeloknya diambil sebelum tidur untuk penyerapan yang lebih optimum. Pastikan korang minum lebih air masak sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. Berat bagi sebotol Colla W. Diamond adalah 700 gram dan mampu bertahan selama 30 hari yang mana pengambilannya sehari sekali.


Pasti ramai yang nak tahu produk nie selamat digunakan atau tidak? Jawapannya, ya.. Colla W. Diamond SELAMAT digunakan kerana produk 100% menggunakan bahan botani, halal dan telah diiktiraf sebagai jenama SUPER HEALTH BRAND serta mendapat kelulusan 100% dari Kementerian Kesihatan Malaysia. So korang tak perlu risau akan pengambilannya dan tiada kesan sampingan.


AMARAN :

Bagi pengguna yang mempunyai alahan kepada makanan laut dan resdung adalah tidak digalakkan untuk mengambil Bioxcellent Colla W. Diamond.

Untuk ibu menyusu, sedang mengambil ubat, hamil atau kemungkinan hamil, sila rujuk atau dapatkan khidmat nasihat dari doktor sebelum mengambil sebarang makanan tambahan.




Bagi yang nak dapatkan Colla W. Diamond nie, korang boleh dapatkan hanya di WATSONS sahaja dengan harga RM66.00 sebotol. Untuk maklumat lanjut berkenaan Bioxcellent nie, korang boleh terjah sesawang ini :

Website : BioXcellent.com

Facebook : Colla W. Diamond

Instagram : bioxcellent


36 ulasan:

  1. I dah cuba guna ni, memang bagus sangat product ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. I pun baru je pakai nie smggu lbih kulit muka jadi lembab dan xkering...

      Padam
  2. wow...mampu jadi milk booster , tertarik pulak k.sal nak try ! banyak manfaat gak Colla W. Diamond

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silakan try sis..bagus mnum colla w.diamond sebab 100% campuran botani..

      Padam
  3. sgt la perlukan suplemen bagi jaga kulit dari dlm, kan.
    baru la luaran nyer ohsem.
    yg penting, apapun, mesti tgk ada kelulusan KKM. and kandungannya natural.
    baru lah ok dan long lasting.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul..sy pn klu nk try sesuatu produk pastikan dpt kelulusan dari kkm dan bhan yg digunakan slmat baru sy cuba..

      Padam
  4. Nampak sedap air ni hee nanti boleh cari kat watsons. Lagipun kandungan dia banyak menggunakan bahan semulajadi. Thank you for sharing!

    BalasPadam
  5. bagusnya dapat kuatkan rambut sebab perempuan ni memang geram dengan masalah rambut gugur. Guna shampu bagus pun sama je gugurnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nk kena balance baru nmpk kesan..sambil kite guna shampo sambil amik supplement..insyallah rmbut tue kurg gugur..key word die kna rajin..😊

      Padam
  6. Wah mesti best kan supplement Colla ni sbb rasa buah. Takdelah rasa terseksa nak makan supplemet. Kesan pun menakjubkan. Mesti ramai kaum wanita kat luar sana serbu watsons nak beli Colla ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa colla die ok la xmanis sedap..mcm rasa mnum air buah tp xde gula..mcm tue la..tp still boleh telan la..serbu watsons cepat πŸ˜„

      Padam
  7. Bestnya ramai post pasal produk ni. Banyak benefit . Lelaki boleh consume ke? Nak juga ada kulit flawless ni. Boleh la next week cari dkt watson

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lelaki pn boleh mnum colla w. Diamond nie..xde lg masalah kulit berjeragat, jerawat dan tompok hitam..

      Padam
  8. Balasan
    1. Silakan sis..dapatkan dekat watsons je tau..sbotol boleh tahan sebulan..

      Padam
  9. Patut ramai wanita Malaysia ni kulit makin cantik dan mulus macam orang Korea ini rahsia mereka hehehehe orang laki kalau minum boleh cantik juga ker wakakakaka nak jaga juga penampilan kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang laki boleh je klu nk mnum colla w.diamond nie..haa mmg sesuai sgt kalu maha nk try..sok lusa mna tau da bertukar rupa mcm org korea..hehe

      Padam
  10. Banyak juga kebaikan Colla ni ya.

    Nad makin glowing lah lepas ni, peewitt.

    Harga murah dah tu, yang penting selamat dan lulus GMP 😊

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeszaa..tue yg pnting slamt dan lulus GMP..sbrg skrg nie tkut kn nk try produk yg bukan2..takut ade side efek..colla w.diamond jelas2 da terang lagi bersuluh .so xde ragu2 lg la klu nk try..

      Padam
  11. Kita pon consume benda nie. Dah masuk 3 botol dah bulan nie. Best mmg banyk perubahan. Muka pon jdi glowing2 gituhh. Senang pula nak dapati kt drugstore2. Yg penting halal dan semua kriteria keselamatan ada.

    BalasPadam
  12. Betul..wah..ptutla muka zharif nmpk glowing..mnum colla w.diamond jgk kaa??hehe. Xsabar nk muka nie nmpk glowing mcm zharif..

    BalasPadam
  13. Banyak juga kebaikannya untuk wanita. Suplimen memang kena ambil sekarang. Sebab banyak terdedah pada persekitaran. Sekarang kalau sunburned skit pun berbelang terus muka. Kalau anak batuk selsema dr taska pun kita mudah jangkit. Teruskan minum ye kak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe..yela kak ruby..skrg nie xkira la nk cntik ke, nk lawa ke, yg pnting kesihatan kite pn perlu juga amik berat..seimbangkan..sama2 cantik, sama2 sihat xgittew..😊

      Padam
  14. banyak juga kebaikannya...rasa macam nak cuba pulak...harga pun ok sangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak mida, sila cuba..bnyk khasiatnye..sebab tue kite share..kandungan dlm colla nie pn semua dari campuran botani dan buah2 an

      Padam
  15. Patutlah kulit you cantik. I pun rasa nak cubalah. Dah lama tak ada cuba mana-mana suppliment. Kulit pun kusam je. Stress tengok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe..cuba la mnum colla w.diamond nie..hrga pun berbaloi untuk sebotol boleh tahan sebulan..

      Padam
  16. Kak dah minum produk ni mmg bagus utk kulit kena rajin minum tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kak limah..yg penting kena rajin..kite pnya da tggl setengah botol da..hehe

      Padam
  17. patut la tadi jumpa nampak kulit gebu sangat... cantik Nadia.. kak liez suka klau jenis minuman ni sbb senang badan nak serap. Kalau rasa sedap memang on je minum.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai kak liez..kn kite baru je jmpa masa pmbukaan rasmi segi fresh yg lpas..a'ahh jnis mnuman nie bgus cepat serap sbb tue kite on je mnum colla w.diamond nie..

      Padam
  18. Sekarang nak cantik dah mudah kan..
    Dah banyak minuman supplement untuk kecantikan bermula dari dalaman ni..
    tengok Nad minum macam sedap je la.
    Harga pun tengok mampu milik..
    Boleh la risik risik nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap xmcm mnuman botani yg lain yg nd pena mnum..yg nie rasa buah tp xmnis la..ok lg la boleh minum..cuba la nnt..

      Padam
  19. Wah.. patutlah kulit awak cantik dan berseri je walaupun tak pakai makeup.. jeles TB tau.. apa rasa dia tu.. sedap tak? macam best je nak cuba

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa air buah..xmanis pun..sedap..nama pun minuman campuran botani kn..ok la..nnt TB cuba la..memang rekemen sgt2..

      Padam