Ik

Isnin, 22 Oktober 2018

SYINTAA GILA-SAFIEY ILIAS

Banyak orang suka padaku
Banyak pula yang benci diriku
Ku tak peduli, inilah diriku yang cantik 
Yang manja yang paling juara

Aku hanya seorang wanita
Ingin juga ingin dimanja
Ku tak peduli orang bercerita
Aku memang yang paling jelita

Kau bilang aku memang cantik
Ku tahu diriku paling menarik
Tak henti-henti matamu melirik
Syinta syinta syinta syinta gila

Kau akui ku memang cantik
Kau cuba buat hatiku terusik
Buktikan lah dirimu yang terbaik
Syinta syinta syinta syinta syinta gila

Aku hanya seorang wanita
Ingin juga ingin dimanja
Ku tak peduli orang bercerita
Aku memang yang paling jelita

Kau bilang aku memang cantik
Ku tahu diriku paling menarik
Tak henti-henti matamu melirik
Syinta syinta syinta syinta gila

Kau akui ku memang cantik
Kau cuba buat hatiku terusik
Buktikan lah dirimu yang terbaik
Syinta syinta syinta syinta syinta gila

Syinta gilaa...Kau syantik...
Kau syinta...Syinta gila...

Kau bilang aku memang cantik
Ku tahu diriku paling menarik
Tak henti-henti matamu melirik
Syinta syinta syinta syinta gila

Kau bilang aku memang cantik
Ku tahu diriku paling menarik
Tak henti-henti matamu melirik
Syinta syinta syinta syinta gila

Kau akui ku memang cantik
Kau cuba buat hatiku terusik
Buktikan lah dirimu yang terbaik
Syinta syinta syinta syinta syinta gila

Kau akui ku memang cantik
Kau cuba buat hatiku terusik
Buktikan lah dirimu yang terbaik
Syinta syinta syinta syinta syinta gila





3 ulasan:

  1. Halo, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau penggunaan kakitangan. Kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui Whats app +919205646839
    neadneadloan@gmail.com

    BORANG PERMOHONAN PENCEGAHAN PINJAMAN
      ******************************
    1) Nama Penuh:
      2) Jantina:
      3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
      4) Tempoh Pinjaman:
      5) Negara:
      6) Alamat Rumah:
      7) Nombor Mudah Alih:
      8) Nombor Faks:
      9) Pekerjaan:
    10) Pendapatan Bulanan:
      11) Tarikh Gaji:
      12) Tujuan pinjaman:
      13) Di mana anda mendapat iklan pinjaman kami:
    neadneadloan@gmail.com

    BalasPadam

  2. Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
    in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
    categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
    loan at 3% interest rate, Contact us via Whats app +919205646839
    neadneadloan@gmail.com

    LOAN SEEKERS APPLICATION FORM
    ******************************
    1) Full Name:
    2) Gender:
    3) Loan Amount Needed:
    4) Loan Duration:
    5) Country:
    6) Home Address:
    7) Mobile Number:
    8) Fax Number:
    9) Occupation:
    10) Monthly Income:
    11) Salary Date:
    12) Purpose of loan:
    13) Where did you get our loan advertisement:
    neadneadloan@gmail.com

    BalasPadam
  3. Hai teman-teman !!! Senang sekali mendapat milik saya dari Mike Fisher. Kartu ATM kosong saya dapat menarik $ 2.000 setiap hari. Saya mendapatkannya dari-Nya minggu lalu dan sekarang saya punya $ 14.000 gratis. ATM kosong menarik uang dari mesin ATM mana pun dan tidak ada nama di atasnya, tidak dapat dilacak dan sekarang saya punya uang untuk bisnis dan cukup uang untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat senang saya bertemu Mike Fisher karena saya bertemu dua orang sebelum dia dan mereka mengambil uangku tanpa mengetahui bahwa mereka adalah penipuan. Tapi aku senang sekarang. Mike Fisher mengirim kartu melalui DHL dan saya mendapatkannya dalam dua hari. Dapatkan kartu Anda darinya sekarang dia tidak seperti penipu lainnya yang berpura-pura memiliki kartu ATM, Dia memberikannya secara gratis untuk membantu orang-orang walaupun itu ilegal tetapi sangat membantu dan tidak ada yang pernah tertangkap. Saya berterima kasih kepada Mike Fisher karena dia mengubah kisah saya tiba-tiba. Kartu berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat email Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

    BalasPadam