Ik

Khamis, 26 Oktober 2017

HADIAH ANNIVERSARY DARI PRINTCIOUS

Pin..pin..pin..

Posto..posto...

Hadiah yang ditunggu-tunggu sudah pun selamat sampai ke rawang..Cepat juga servis dari Printcious nie baru oder 2 hari da siap sampai depan pintu office pulak tue..Jom tengok apa ada dalam kotak printcious yang comel nie...







Tengok beg plastik yang dibungkus pun da menarik minat untuk beli


Jeng..Jeng..Jeng...Tadaaa

Alhamdulillah masih dipanjangkan jodoh bersama insan tersayang. Tahun nie genap la 9 tahun ulang tahun perkahwinan nad bersama suami tercinta iaitu en Mohd Farizaatul Akmar..Sempena anniversary tahun nie, nad nak hadiahkan untuk suami tersayang nie satu mug yang sangat cantik dari Printcious..Korang ingat lagi tak, entry yang lepas nad ade cite pasal printcious nie..Hah sekarang nad da cuba dan ternyata nad sangat berpuas hati sebab dapat design sendiri mug nie sampai jadi macam apa yang nad nak..Tengok mug tue..Cantik kan??


Mug Anniversary kami yang super ohsem!!


Cantik tak??


Terselit pula gambar hero kecik nad disitu 


Sebenarnya rambang jugak mata nad masa nak pilih hadiah mana yang sesuai untuk anniversary kami nie..Last-last nad pilih mug sebab en suami nie suka sangat suruh nad buat air untuk dia..Kenapa ada tarikh kat mug tue??Sebenarnya saje nad letak tarikh anniversary kami dekat mug tue supaya setiap kali masa en suami minum air, mesti die tak lupa hari penting kami..Al maklum la banyak faktor yang buat en suami nie cepat lupa..Sama-sama la kite mengingati antara satu sama lain..

Kepada korang yang nak dapatkan mug cantik macam nad nie dengan hasil design korang sendiri boleh dapatkannya di Printcious sebab selain dari mug korang juga boleh design sendiri baju, bantal kusyen, keychain, tote bags, puzzle, button badges, magnet, cover handphone dan macam-macam lagi yang pasti mesti korang puas hati dapat design sendiri untuk yang tersayang..

Untuk pengetahun korang, sekarang nie printcious ada buat promosi sehingga 30% dengan menggunakan kod-kod yang diorang sediakan macam nie..Caranya senang je korang kena daftar dulu kat sini PRINTCIOUS kemudian pilih hadiah apa yang korang nak design dan lepas da siap design tue masa korang nak buat pembayaran da tertera kod dekat situ..So dari harga sebenar RM57.00 korang boleh dapat RM39.90 berbaloi bukan??


Jari nad pun da penat nak taip panjang-panjang, so korang tunggu apa lagi, boleh la terus pergi ke website PRINTCIOUS  untuk design sendiri hadiah apa yang korang nak bagi kat someone special tak kisah la hadiah sempena hari jadi ke, ulang tahun perkahwinan ke, hari bapa, hari ibu, hari guru ataupun sebagai hadiah cenderahati untuk dibuat kenang-kenangan..

Sebelum terlupa, nad nak ucapkan ribuan terima kasih kepada pihak printcious sebab sudah merealisasikan apa yang nad nak sempena anniversary nad tahun nie walaupun tak seberapa tapi yang pasti ianya akan menjadi kenangan terindah dalam hidup nad..Insyallah lepas nie hari-hari penting nad, akan menjadi hari yang paling bermakna sebab dengan adanya printcious nie tiada lagi masalah untuk nad nak cari hadiah. Pergi je kat website PRINTCIOUS nie semua dah ada..Tanpa printcious maka tidak lengkap la  kenangan kami sekeluarga..Printcious tetap dihati


Sekian sahaja coretan nad untuk PRINTCIOUS  kali ini..


-Printcious gifts from your heart









8 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehe...sekali sekala sis..btw thank you..

      Padam
  2. comel je mug tu. suka guna servis Printcious ni sebab user friendly dan harga berpatutan

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup betul tue..harga sangat2 berpatutan..boleh design ikut suka kite...

      Padam
  3. comel..mrspip pun dah buat mug kat printcious. hehe, samalah kita, letak tarikh anniversary, so dgn harapan incik suami tak lupa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan mrs pip, makin da berumur makin menjadi2 plak lupe die nie..jgn kata die lupa kite nie suda la..hahaha

      Padam