Ik

Rabu, 22 November 2017

Family Day Trip ke Pulau Langkawi Part 3

Untuk sambungan entry yang nie, lepas kiteorang p naik Cable Car, kiteorang p plak Skydome..Kat Skydome nie xde ape pun yang menarik cuma ada tayangan ala-ala 3D..Bila masuk dalam nie, korang akan ditayangkan dengan skrin berbentuk kubah selama 7 minit dimana korang boleh tengok kat atas tue tapi jangan sampai pening suda la sebabnye ade tayangan roller coster fefeling macam korang naik betul-betul..Yang aku kelakar, boleh plak hero kecik aku nie tidow kat dalam tue..Kesian adik aiman..Penat berjalan ye dikk..

Da tengok tayangan kat Sky Dome, kami p plak kat 3D Art Langkawi..Part sini paling best sebab korang boleh bergambar sakan sampai bateri abih gara-gara tangkap pic kat sini..Pesanan aku kalau korang nak masuk sini better korang bawak powerbank..Kalau tak, rugi je datang sini tapi tak dapat nak ambil gambar..Kat sini banyak pic anak aku je sebab diowang yang terlebih lebih excited..Kalau ade pun pic aku 1 or 2 keping je..haha..kesian kan..Xpela lagi pun aku da pernah p 3D Art kat Krabi dulu so xde la terkilan sangat..







Macam macam aksi dan gaya la bila bergambar dengan budak-budak nie..Penat berjalan kite balik homestay dulu..Badan pun da melekit lekit nie..Lepas solat maghrib, sebelah malam plak kiteorang lepak makan kat restoran ape ntah nama die tapi berdekatan dengan Dataran Lang..Makanan kat sini boleh tahan la harga die..Nak kata sedap tue bagi aku kurang la..Mayb kiteorang pun xdela nak beriya sangat cari port makanan yang paling sedap area Dataran Lang nie..Malam tue tak de aktiviti sangat just bergambar je..Tue pun anak bujang aku sorang ade pic kat dataran lang yang lain-lain semua da berpecah..

Tengok aweks ke adikk oii..kemain lagi hang nooo...Mata tue..


Sambung lagi next entry untuk hari terakhir di Pulau Langkawi
Part 4-Pantai Chenang & Souvenier


2 ulasan: