Ik

Selasa, 6 Februari 2018

BIO OIL UNTUK MENGHILANGKAN KESAN PARUT

Hai korang hari nie nad nak kongsi satu pengalaman dengan korang terutamanya untuk kaum wanita yang mengalami masalah parut..Seperti mana yang kite semua tahu, parut merupakan mimpi ngeri buat wanita kerana apabila adanya kesan parut nie akan menyebabkan kita kurang keyakinan diri terutamanya jika parut tersebut berada di sekitar wajah..Nad pun tidak terkecuali kerana mempunyai masalah kesan parut di sekitar muka..Untuk mengatasi masalah ini, nad telah pun menggunakan minyak Bio Oil nie..So kesan dia boleh nampak dalam masa 2 minggu kalau kita rajin pakai n sapu hari-hari..Macam nad, nad sapu kat tempat bekas luka akibat laser so nmpak da kurang skit dari mula2 kena laser tue..



Antara keistimewaan yang terdapat dalam minyak Bio Oil nie ialah ianya mempunyai kandungan Vitamin A dan E, mengandungi minyak Kalendula, Lavender, Rosemary dan Kamomil dan yang paling penting bahan yang digunakan bebas dari bahan kimia dan juga tanpa bahan pengawet..

Selain memudarkan kesan parut, Bio Oil juga berkesan untuk sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kulit kering, ketidakseragaman tona kulit, mencegah penuaan kulit, kulit meregang akibat mengandung pun boleh juga sapu minyak Bio Oil nie..Nad suka pakai minyak Bio Oil nie sebab bau die sedap dan tidak melekit serta mudah meresap ke dalam kulit..



SEBELUM                                                                             SELEPAS


So bagi mereka yang nak dapatkan minyak Bio Oil nie senang je..Korang boleh dapatkan di farmasi-farmasi yang berhampiran atau boleh juga dapatkan di Guardian atau Watsons yang berdekatan tempat tiggal anda dan harganya juga berpatutan la bagi nad RM32.80.. Pic atas tue sebelum dan selepas nad guna minyak Bio Oil..Nampak beza tak??Haaa kepada sesiapa yang nak hilangkan kesan parut nie nad suggestkan korang guna minyak Bio Oil..Untuk kesan lebih awal korang kena konsisten pakai n sapu..Hasilnye insyallah korang akan berpuas hati..

Sekian sahaja perkongsian nad untuk entry kali ini..Terima kasih kerana sudi singgah dan happy blogging guyyss!!!!


17 ulasan:

  1. Thank you so much but biore oil mmg bgus. Me using this too

    BalasPadam
  2. Beberapa lama baru nampak kesa dia? Dulu beli jugak nampak bukan tiap2 hari pakai haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak nampak kesan kena konsisten sis tiap2 hari kena sapu..mcm saya dalm sebulan juga baru nampak kesan..

      Padam
  3. I'm using scar gel by another brand right now. After finish, I plan to try Bio Oil since it is not only for scars but also has other benefits.

    BalasPadam
  4. Yup yunk..bnyak manfaatnye..lepas nie bleh cuba bio oil ok..

    BalasPadam
  5. I bought this for myself to. To apply on the scars. Lots of activity that causes me to have scar. Glad to have this with me

    BalasPadam
  6. Wow I need this the most.... Every where scare now... Lolzzz

    Racheal

    BalasPadam
  7. I love using Bio-Oil to help on reducing scars on my body and face. Their product is really easy and effective to use.

    BalasPadam
  8. bio oil elok jugak untuk kaki. rendam kaki dengan beberapa titis bio oil. lepas tu scrub kaki then keringkan. lumur pulak dengan lotion. amalkan sebelum tidur. insyaAllah cantik kaki tak pecah tumit.

    BalasPadam
  9. Perlu sapu berape kali sehari?

    BalasPadam
  10. Klw parut 10 thun pnya blh hilang takk

    BalasPadam
  11. Seeloknya pagi dan malam selepas cuci muka

    BalasPadam
  12. Kalau kita pakai produk lain pastu nk pakai skli nga bio oil bleh ke

    BalasPadam
  13. Kalau kita pakai produk lain pastu nk pakai skli nga bio oil bleh ke

    BalasPadam
  14. guna selepas pkai pelembab ke mcm mne

    BalasPadam