Ik

Ahad, 4 November 2018

Operasi X Movie Filem Aksi Terbaik 2018 Terbitan Dream Pictures Production


Dreams Pictures Production mempersembahkan sebuah filem aksi Malaysia Operasi X yang bakal menggegarkan pawagam pada 1 November ini. Filem aksi ini diarahkan oleh Sandosh Kesavan bersama beberapa orang penerbit lain iaitu Zarina Sham, Ali Nathan Latiff, Elson Thomas dan Norhanisham Muahmmmad.

Filem ini menampilkan barisan pelakon yang cukup hebat antaranya adalah Dato Awie sebagai Belut, Dato Aaron Aziz sebagai ASP Redzuan, Hairul Azreen sebagai Pablo, Dato Yusof Haslam sebagai Datuk Mokhtar, Hefny Ahmad sebagai Ali Mat, Hanna Aqeela sebagai Cikgu Ayu, Nasir Bilal Khan sebagai Bashah dan ramai lagi pelakon hebat tanah air dan yang pasti filem Operasi X ini bakal menjadi filem terbaik 2018.

Trailer Operasi X yang bakal membuatkan anda tak sabar nak pergi ke pawagam.



Perkara wajib yang perlu korang tengok sebelum ke pawagam adalah dengan menonton trailernya terlebih dahulu.Bagi nad yang juga sukakan filem bergenre aksi ini, trailer Operasi X nie dah cukup buat nad tak sabar nak tengok dekat pawagam.Untuk pengetahuan korang semua, lagu tema dalam filem ini turut dinyanyikan sendiri oleh Dato Awie feat McFaz Stylo Fellaz yang berjudul "LARI" ini telah mendapat sambutan dari kalangan netizen dengan tontonan di youtube lebih dari 13k view sehingga hari ini.

Filem aksi melayu yang berdurasi selama 1 jam 47 minit ini ini mengisahkan tentang ASP Redzuan yang telah kehilangan sahabat baiknya iaitu Inspektor Aman yang telah mati dibunuh oleh pasukan sendiri.Beliau kemudiannya telah memutuskan hubungan dan menyembunyikan identitinya dengan melarikan diri dan mula tinggal di sebuah pulau terpencil akan tetapi segala pergerakannya dapat dihidu oleh Datuk Mokhtar dan DSP Anuar.Dia kemudian ditugaskan untuk mengetuai operasi yang dinamakan Operasi X untuk menumpaskan Geng Belut iaitu geng penyeludupan dadah antarabangsa.

Adakah Operasi X ini akan berjaya atau tidak?Ianya berkaitan dengan hidup dan mati..Siapa yang hidup dan siapa yang mati?Jom kita sama-sama saksikan filem Operasi X ini dipawagam.Nak cerita lebih-lebih nanti jadi tak best so apa kata korang ajak kawan-kawan, keluarga dan semua kaum kerabat korang untuk terjah ke pawagam sekarang.Filem ini sesuai untuk ditonton oleh semua lapisan masyarakat tak kira bangsa agama,kanak-kanak, dewasa, orang tua pun boleh tengok..

So pada korang-korang semua jangan lupa saksikan filem aksi malaysia Operasi X ini yang dah mula ditayangkan di seluruh pawagam bermula 1 November..Rugi beb kalau korang tak tengok Operasi X nie sebab banyak elemen yang ingin disampaikan antaranya ialah elemen kisah percintaan, persahabatan, kekeluargaan dan yang paling penting apa yang ingin disampaikan oleh Sandosh Kesavan ini adalah elemen tentang pengorbanan dalam sebuah perjuangan..

Jom semua follow akaun rasmi Operasi X Movie dan hashtag #OperasiXTheMovie#OperasiX#DreamPicturesProduction

Facebook
https://www.facebook.com/operasixthemovie

Instagram
https://www.instagram.com/operasixthemovie

Twitter
https://twitter.com/operasi_x

Lari-Lagu Tema Filem Operasi X

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=8RBDSRYNnkw



6 ulasan:

  1. wah tak sabar nak tengok!

    BalasPadam
  2. i'm not really excited when it comes to movie melayu but im having a faith to watch this after paskal.

    BalasPadam
  3. after polis evo sy dah start suka tgok filem malayu.. tgk trailer mcm best..

    BalasPadam

  4. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasPadam
  5. Suka tengok Dato Aaron Aziz berlakon. Mesti best movie ni kan...

    BalasPadam
  6. COLLINS GUZMAN FUNDINGS

    We offer a variety of Financial packages at a very low interest rate, We stand apart from other lenders because we believe in customer service, We offer the right solution to your financial needs.In general we are FINANCE COMPANY, We offer loan at 3% interest rate, Commercial loans, business loans, home loans, car loans and debt consolidation loan are available for you. Contact us for more information via E-MAIL: collinsguzmanfundings@gmail.com

    Names:
    Occupation:
    Loan Amount Needed:
    Loan Duration:
    Your Country:
    Mobile NO:
    Purpose Of Loan:
    Email Address:
    monthly income:
    Sex:
    Age:

    Thanks and best regards
    Mr Collins Guzman
    WhatsApp: +1 (786) 598-8751

    BalasPadam