HOME BEAUTY LIFESTYLE FAMILY RECIPE REVIEW TIPS

Jumaat, 28 Oktober 2016

MAJLIS GRADUASI 6 TAHUN

Al-kisah semalam..aku cuti sebab nak p konvokesyen anak aku si sara..Diam tak diam da 6 tahun umur anak aku..Cepat tul masa berlalu..Malam sebelum hari graduasi, aku p cari barang-barang die..Tudung ngan kasut sekolah je pn..sebabnye anak aku p sekolah pakai seliper..So nanti da jimat la die tahun depan xpayah beli kasut lagi..hihii..

Pagi-pagi da bangun siapkan sara..Eisya pun aku bawak sekali..Nk suh ayah die p memang xla..sebab ayah  ade kawad pagi nie..So macam biasa antar adik aiman dulu pastu terus gerak..Tempat konvo anak aku pn xtau kat mana..Google punya google, jumpe la..Kalau xtau tempat memang xjumpa..Berpusing jugak la aku cari tadi..Nasib ade akk nie tumpang aku sekali..Laki die keje,so die tumpang aku..

Sampai je dewan CT Catering, ya allah..kecik ssesangat..Ngan parents bawak anak kecik, ramai betul orang xmuat dewan..Sepatutnye buat la kat dewan yang lebih besar sikit..Selesa tuk parents yang bawak anak..Nasib baik aku xbawak aiman..Kalau xmau die menangis..

Tengah sembang2 ngan akk nie aku xperasan plak anak aku da naik pentas..huhu..xsempat nak amik pic die..Tapi xpela..nanti ada gambar yang photographer amik boleh la tengok..Nie je pic yang sempat mama amik sayang..
Senyuman manis sidara saya

Selesai sudah konvokesyen 6 tahun

Tahniah sayang!!

Majlis Graduasi Tabika Kemas 2016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan