Ik

Ahad, 17 Februari 2019

Asmak Baby Care - Pilihan Kasih Ibu Buat Si Comel

Penjagaan bayi amatlah penting untuk setiap ibu-ibu diluar sana yang inginkan bayinya sihat serta bebas dari sebarang penyakit.Pernahkah ibu-ibu terfikir terdapat banyak pilihan set penjagaan bayi yang menggunakan bahan-bahan tidak sesuai dengan kulit bayi.Adalah penting kita sebagai ibu yang prihatin untuk mengetahui serba sedikit tentang bahan yang digunakan sebelum membeli set penjagaan bayi.


Kali nie nad nak berkogsi sendiri pengalaman menggunakan produk keluaran MHAM iaitu Asmak Baby Care.Asmak Baby Care nie sebenarnya dah lama berada dipasaran cuma ada yang belum tahu tentang kewujudannya..meh sini nad nak cite sikit sebab apa nad pilih set baby care nie..Set Asmak Baby Care nie merupakan pilihan terbaik untuk ibu atau bakal bergelar ibu kerana setiap produk keluaran MHAM berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan dikilangkan di kilang bertaraf GMP.Produk ini menggunakan bahan-bahan semulajadi, selamat dan sesuai digunakan untuk bayi dan kanak-kanak.Selain itu ianya juga bebas dari paraben dan bahan kimia.


Dalam set Asmak Baby Care terdapat 5 item iaitu Asmak Baby Care Baby Wash Top to Toe, Asmak Baby Care Powder, Asmak Baby Care Lotion, Asmak Sevenis Hair Care, dan Asmak Baby Care Essential Oil..



Asmak Baby Care Baby Wash Top to Toe

Rutin setiap hari bangun pagi, nad akan siap-siapkan anak nad dengan mandian dari Asmak Baby Care Baby Wash Top to Toe.Hanya picit sedikit dan sapukan ke seluruh tubuh dan rambut.Dengan haruman bunga ros dan chamomile menjadikan aiman sentiasa wangi dan selesa sepanjang masa.Ianya mengandungi minyak kayu putih, minyak aprikot dan vitamin E.



Asmak Baby Care Lotion

Dah siap mandi kita pakaikan losyen pula..time nie la kita nak bermanja-manja dengan anak kita iaitu masa mengurut..Urutlah dengan penuh kasih sayang dan biarkan si manja merasai sentuhan belaian kasih ibu.Ia dapat mengeratkan lagi kasih sayang ibu dengan anak.Losyen bayi ini mengandungi haruman yang menenangkan dan akan membuatkan si manja tenang dan kulit menjadi wangi.Kandungannya dari minyak halia, ekstrak bunga portukala dan minyak cengkih.



Asmak Baby Care Essential Oil

Untuk minyak nie, nad sapukan pada badan, pelipat kaki dan tangan.Minyak ini digunakan untuk menenangkan anak dan memudahkan anak untuk tidur dengan selesa.Ia juga boleh melegakan anak ketika kurang sihat.Masa nie aiman selsema jadi nad sapukan pada hidung dia biar rasa lega.Essential oil Asmak juga sesuai digunakan oleh ibu -ibu yang menyusu tetapi mengalami masalah kekurangan susu.Kandungan yang terdapat dalam Essential Oil terdiri daripada minyak cengkih, nutmeg oil, peppermint oil dan sweet almond oil.



Asmak Baby Care Powder

Mandi sudah, losyen pun sudah sekarang kita pakai bedak pula..Bedak nie best sangat pakai sebab die ada haruman lavender essential oil yang membuatkan si manja mama nie berbau harum, berasa lebih tenang dan dapat tidur dengan lena.Bahan utama adalah tanah liat jenis kaolin yang terbukti bagus untuk kulit.Bedak baby Asmak juga mengandungi ektrak betik dan ektrak bunga portulaka.



Sevenis Hair Oil

Da selesai mandi, badan pun da wangi sapu losyen dan bedak sekarang nak lagi hensem bergaya macam aiman guna minyak Sevenis Hair Oil Asmak.Minyak rambut nie diperbuat dari 7 jenis minyak yang memberi khasiat dan manfaat kepada rambut si manja agar menjadi lebih kuat dan bersinar.Kandungannya terdiri daripada light mineral oil, tea tree oil, babassu oil, VCO, olive oil, castor oil, dan argan oil.

Kepada ibu-ibu yang nak dapatkan set lengkap penjagaan bayi dari Asmak Baby Care nie atau nak dijadikan sebagai hadiah boleh klik link di bawah :-

Asmak Baby Care

website - https://asmakbabycare.com
FB page – Asmak Baby Care
IG – asmak.babycare
Hotline – 019-9708897














6 ulasan:

  1. product yang bagus! :D

    https://sayesyadiya.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Wah asmak ade baby care.. Baru tau

    BalasPadam
  3. Wahh complete set untuk baby care.

    BalasPadam
  4. Mmg best guna produk ni. Sy guna utk semua anak2 saya dan juga jual. Kepada mereka tinggal di kawasan Kota Bharu yang berminat untuk mencuba cepat2 klik link dibawah :
    www.wasap.my/60139230509

    *ada special freegift utk bulan ni😘

    BalasPadam