Ik

Sabtu, 11 Mei 2019

BAIWAGO Plus Cafe Menceriakan Hari Ibu Anda


Yeaayy..Hari ibu datang lagi..Kali ini nad nak kongsi tentang pengalaman nad menikmati kek dan roti dari Baiwago Plus Cafe..

Sebelum tue, nad nak story sikit tentang aktiviti nad masa event blogger party ahad yang lalu 2 minggu sebelum kita berpuasa.

Bertempat di Baiwago Plus Cafe Puchong, haa kat sini lah dimana event party blogger diadakan.Tujuannya adalah untuk mengeratkan hubungan sesama blogger  dan juga untuk memperkenalkan kek yang cukup istimewa sempena hari ibu yang bakal menjelma tidak lama lagi..


Untuk tema Hari Ibu kali ini, Baiwago Plus Cafe telah memperkenalkan 5 jenis kek yang sangat comel dan cantik (rasa sayang nak makan) antaranya ialah :

🍰 Mother Love (6") - Unconditional Love for Mom


🍰 Best Gift (6" or 8") - A Surpise Gift Cake for Mom


🍰 Hats Off To Mom (6") - Hats off to Mom for her dedication and love for the family


🍰 Happy Mom (6") - Happy Mom is Forever Young at Heart


🍰 Print Lady (8") - Print your Mom's photo on the cake - a special memory for your Mom on this lovely Mother's Day


Penghantaran adalah percuma sekiranya korang membuat tempahan di "HoneyBee" dengan cara muat turun aplikasi "HoneyBee" dan cari Baiwago Plus Cafe serta korang akan dapat diskaun sebanyak 30% dengan setiap pembelian kek Istimewa diatas..

Untuk korang yang da plan nak surprisekan ibu tersayang,  korang tak perlu nak susahkan diri pergi ambil kek dengan nka hadap jalan jem just duduk je dekat rumah tempah secara online then kek siap sedia sampai depan pintu rumah uollss..

Berbalik pada aktiviti event party blogger hari tue, nad suka sangat dengan keadaan persekitaran cafe yang bersih, tempat yang luas sesuai untuk mereka yang mempunyai anak kecil sebab kat cafe nie ade mini playground tau so diorang akan main dekat situ, so ibu-ibu, mama-mama tak perlu risau dan boleh menikmati hidangan dengan tenang dan aman..



Antara kek yang terdapat di Baiwago Plus Cafe












Selain itu, aktiviti soal jawab juga turut diadakan..Haa..part nie sesiapa ada soalan boleh la nak tanya..Antara soalan yang sering ditanya adalah tentang status kek ini halal ke tidak??So jawapannya is HALAL ok..So korang tak perlu risau tentang pembuatannya kerana Baiwago Plus Cafe telah mendapat pensijilan HALAL dari Jakim..


Ucapan dari Mr. Vin Wee Chief Executive Officer


Kemuncak akriviti ini ialah permainan kerusi beracun atau dipanggil musical chairs..Blogger yang hadir diwajibkan menyertai permainan ini..Terigat masa kecil dulu suka sangat main kerusi beracun nie sebab masing-masing nak menang..Tapi akhirnya kalah juga..Sekadar suka-suka main best jugak..


Tak lupa juga jutaan terima kasih yang tak terhingga buat eddy rsh sebab dia merupakan orang kuat dalam menjayakan event party blogger nie..Party yang sangat santai, happy dan sempoi..Harap boleh la buat lagi untuk next event nanti yee eddy..😊


Sebelum bersurai, kami berswato foto bersama Chief  Executive Officer Baiwago Plus Cafe iaitu Mr Vin Wee..Thanks Baiwago untuk kek yang super comel ini








2 ulasan:

  1. ya Allah, comey lah sangat rangkaian kek yang ada tu. kalau dapat, sayangnya nak makan. hahahhaa

    BalasPadam
  2. Kan sis..tau xpe..tenung jela kek tue..hehe

    BalasPadam