Ik

Selasa, 18 Jun 2019

Nafas Selesa Dengan Gajah Baring



Salam syawal buat semua pembaca blog aimanziyad.blogspot.my.Entri kali ini, nad nak kongsikan satu produk keluaran gajah baring iaitu BALSAMO yang berasaskan minyak bawang putih.

Gajah Baring BALSAMO adalah produk istimewa urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembabkan kulit yang kering. Ia boleh digunakan setiap kali selepas mandi pagi dan malam untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti. Ia juga dikenali sebagai Garlic Balm yang sangat bermanfaat ketika musim tidak menentu.

Dihasilkan daripada petua tradisi iaitu minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu menjadi Garlic Balm untuk memudahkan cara ibu-ibu moden menggunakan terutama yang sibuk bekerja. Garlic Balm sesuai digunakan oleh bayi yang baru lahir hingga warga emas. Garlic Balm adalah satu produk natural yang boleh digunakan sepanjang masa jika dirasakan perlu.


Kenapa ia dikatakan memudahkan cara?Ini kerana dengan Garlic Balm mommy-mommy tak perlu risau untuk bersusah payah menyediakan minyak bawang putih. Balm adalah bentuk solid, risiko tertumpah adaah zero! Dan satu lagi ia selamat digunakan untuk anak-anak sebab Garlic Balm tiada bahan kimiadan essential oil.

Buat pengetahuan anda, bukan semua essential oil sesuai dengan semua individu dan produk ini adalah minyak bawang putih @ Garlic Balm sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih. Dan paling best senang nak bawa travel.

Bahan yang tedapat pada BALSAMO @ GARLIC BALM

Extra Virgin Olive Oil

-Membantu melembabkan &  mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit

Sunflower Oil & Vitamin E

-Membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran & kekurangan lembapan badan

Beeswax

-Memiliki sifat antiinflamasi , antibakteria dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan

Garlic

-Tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi "Nafas Selesa" keluarga


Cara Guna 

Sapu pelahan pada bahagian yang diperlukan & urutkan perlahan-lahan secara bulatan. Sesuai digunakan oleh seisi keuarga.

Disclaimer

Produk ini adalah NATURAL tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka hayat panjang. Ia adalah selamat digunakan dengan kerap

Harga Promosi

Rm29.90 (exclude postage)
Postage RM8sm RM12ss

Free gift untuk setial pembelian yang terawal.

Untuk maklumat lanjut berkenaan produk keluaran Gajah Baring BALSAMO boleh layari sesawang ini :-

Contact No :018-7665694
Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION





Tiada ulasan:

Catat Ulasan