Ik

Jumaat, 28 Februari 2020

Pelbagai Pilihan Jawatan Kosong Di KerjaKosong.Co

Statistik di Malaysia menunjukkan bahawa lebih daripada 700,000 penganggur yang mencari jawatan kosong 2020? Tidak dinafikan, kadar pengangguran di negara kita sudah sampai ke tahap membimbangkan. Antara salah satu sebab hal ini terjadi adalah kerana terlalu ramai graduan lepasan universiti atau kolej yang mereka ini tidak tahu saluran yang betul untuk mencari peluang pekerjaan yang sentiasa ada buat mereka. Ada juga dikalangan mereka ini yang terlalu memilih kerjaya sehingga mereka menjadi penganggur tegar. 

Sebenarnya banyak jawatan kosong yang ada dekat Malaysia nie, sama ada anda hendak atau tidak untuk bekerja. Zaman sekarang nie, jangan terlalu sangat memilih kerja. Cuba rebut peluang yang ada. Banyak iklan jawatan kosong seperti jawatan kosong sabah, kerja kosong kelantanjawatan kosong terengganu dan jawatan kosong spp.

Nadia nak share dengan korang bagi mereka yang sedang mencari jawatan kosong, ada satu laman web yang mana korang boleh cari kerja yang sesuai dengan kriteria korang iaitu portal Kerjakosong.Co. Dalam laman web nie, terdapat pelbagai pilihan jawatan kosong kerajaan dan juga jawatan kosong swasta.

Pencarian korang akan lebih mudah dengan adanya laman web ini. Apa yang best tentang laman web ini, ianya memberikan info-info terbaru dan terkini serta tips mudah bagaimana nak dapat kerja. Nadia sendiri pernah cari jawatan kosong di google, tapi bila tengok iklan tersebut rupanya dah tamat tarikh permohonan,  memang frust teruk laa. Tapi dengan adanya portal KerjaKosong.Co nie memang akan memudahkan nad untuk mencari pekerjaan terkini sekaligus menjimatkan masa pencarian nad. Hanya jawatan kosong terkini sahaja yang akan diupdate.

Jadi korang tak payah nak pening-pening nak cari jawatan kosong kat google, cuma taip portal KerjaKosong.Co sahaja automatik portal nie keluar dan jangan lupa bookmark serta sentiasa semak setiap hari untuk info jawatan kosong terkini.

Kepada pencari kerja diluar sana, semoga pencarian anda lebih mudah melalui portal rasmi seperti yang telah nad bagitahu tadi dan pesanan nad jangan malas usaha kerana kejayaan tidak akan datang dengan sendirinya jika anda tidak berusaha.

2 ulasan:

  1. Nice info especially kepada yang tengah mencari kerja kosong sekarang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye...betul tue..banyak jawatan kosong dan terkini..insyallah mudah2an dapat kerja bagi mereka yang sedang mencari kerja

      Padam