Ik

Jumaat, 31 Julai 2020

Tawaran Hebat Mega Sale 8.8 di PG Mall

Anda penggemar shopping online?? Mesti ramai rakan blogger nad yang kaki shopping online nie kan.. Siapa yang selalu shopping online dekat sini baik mengaku cepat.. Bukan apa, sebenarnya nad nak story sikit pasal shopping online yang sekarang tengah meningkat naik iaitu mana lagi kalau bukan PG Mall. Sesambil lalu nie kan, nad nak tanya sikit la dekat korang, pernah tak korang shopping secara dalam talian menggunakan platform PG Mall nie? Apa yang bestnya shopping dekat PG Mall nie? Mesti korang nak tau kan, haa jom la nad kongsikan serba sedikit berkenaan PG Mall nie. 



Sejarah PG Mall 

PG Mall nie merupakan paltform shopping online yang telah pun wujud sejak tahun 2017 lagi dan satu-satunya shopping online platform tempatan no 1 di Malaysia. PG Mall juga telah menduduki tempat ke 3 seperti dalam senarai  Iprice report https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en. Selain itu, di PG Mall juga turut menerima kaedah pembayaran secara ewallet dan juga gateaway dan cara ini sangat memudahkan pengguna membeli belah dan membuat pembayaran secara dalam talian.


Mega Sale 8.8 Pre Sale

Bermula 3 hingga 7 Ogos 2020, PG Mall menyediakan tawaran hebat Mega Sale 8.8 dimana pengguna boleh mendapatkan barangan keperluan harian hanya serendah RM8 sahaja. Memang wow sangat bila dapat beli barang dengan harga murah nie. Bagi pengguna baru, anda layak menerima diskaun sehingga RM5 apabila anda berbelanja minimum RM38 manakala diskaun RM15 pula bagi semua pengguna sedia ada dan juga pengguna baru jika anda berbelanja sehingga RM88. 



Mega 8.8

Bukan itu sahaja, malah di PG Mall juga, pengguna akan menerima 8% diskaun hingga RM88 apabila anda berbelanja sebanyak RM188. Menarik kan, lagi banyak anda berbelanja lagi banyak diskaun yang anda terima. Berbaloi la kalau korang shopping bebanyak dekat PG Mall nie. Nad pun tak terkecuali tau kalau bab menyopping nie. Nak-nak bila ada potongan harga.. Cepat cepat nad add to cart. 


Maybank QR Pay

Berita baik buat maybank card holder, dengan menggunakan kaedah pembayaran secara QR Pay, anda layak menikmati penjimatan hebat secara ekslusif RM5 apabila anda membeli belah minimum RM50 di PG Mall atau MAE bermula hari ini sehingga 31 Julai 2020. Jangan lupa masukan kod promo FLASH untuk menikmati diskaun tersebut.

So tunggu apa lagi, jom la kita shopping dan enjoy dengan tawaran hebat dari PG Mall nie. Tolong sebar dan kongsi dekat kawan-kawan yang lain juga. Sharing is caring.

Untuk melihat lebih banyak tawaran Mega Sale ini anda boleh layari https://pgmall.my/mega-eight-eight-campaign


#PGMall #onlineshopping  #shopping #MalaysiaNo1ecommerceoplatform #ecommerceplatform #shopnow #shoponline #Maybankqrpay #mae #Mega88 #Presales #eighteight #PresalesParty #PGmall4u #Cashback #points



2 ulasan:

  1. Alamak duit akan habis pulak sebab akan banyak shopping online... nanti kena marah pulak...

    BalasPadam
  2. Thank you for sharing this post and I hope keep posting.

    BalasPadam