Ik

Sabtu, 8 Oktober 2016

HARI SUKAN TABIKA KEMAS TELIPOT

Sempena hari sukan negara, tabika kemas telipot telah mngadakan hari sukan tabika kemas telipot 2016 bertmpt di pdg telipot..setelah hampir smggu ank2 aku berlatih,akhir smpai jga hari yg ditungu2..

Pgi2 da bgun siap2kn diowg..skli ngn si aiman pn aku kjut die wlupn tau die tgh lena tdow..maaf adik mama trpksa kjut adik sbb xde org nk jga..so da siap2 smpai la kmi kt pdg tlipot tue..skangkang kera je dri umh aku..mmg dekat sgt2..

Acara pn brmula kul 8.30 dan berakhir jm 11.00..skjap je..ank aku amik bhgian lompat gelung,hntu pocong..tp pic msa diowg lawan xdan nk amik sbb dkung si kecik nie..dpt tgok dri jauh je..tahniah syg..sara naib johan umh kuning, eisya johan umh merah..

Nie serba sedikit pic yg aku smpat ambil..wlupn sesibuk mna kite, luang kn la sdkit masa tuk mereka..aku ska bawak ank2 aku brjalan..spendtime sama2..boleh mengeratkn lg hubungan kekeluargaan..insyallah nnt mama bawak ank2 mama bercamping pula..tnggu di blog akn dtg..cekidott..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan