Ik

Jumaat, 21 Oktober 2016

SURPRISE BIRTHDAY FOR EN HUBBY

Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi kerana telah mengurniakan aku seorang suami yang boleh terima aku seadanaya dan bapa kepada anak2 aku...dikesempatan ini, sayang nak ucapkan selamat hari lahir buat abang semoga diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan dilindungi dan diredhai oleh Allah s.w.t..untuk besday tahun nie, sayang xde hadiah nak bagi kat abang..insyallah ade rezeki nanti ade la..yang sayang mampu buat ialah surprisekan abang..sayang harap abang suka.. ari nie suami aku kj petang n balik kul 11 malam..kelam kabut la aku balik dari kerja trus terkejar-kejar ke kedai beli barang-barang untuk menyiapkan surprise die..da beli barang sampai rumah aku terus masuk dapur buat kek untuk die..tapi kek xdapt nk amik pic sebabnye melekat kat dalam periuk..huahuahua...sdeyy gler..xpela nnt sayang belanja abang makan kek ye..anak-anak aku pun sibuk la meniup belon bagai..da setup cantik2 ngan lilin kat bilik n belon pn da gantung bagai so kiteorang pun tuggu la ayahnye balik..tup2 dengar bunyi motor so kami anak beranak dok belakang pintu..bila da smpai depan pintu tadaa..."happy birthday ayah"...senyum sampai ke telinga en suami.. Bila nak masuk bilik aku tutup mata die..tadaa....senyum lagi sampai xterkata apa2..tue baru surprise kat rumah..kite sambung lagi di entry yang len..meh aku nk kongsi skit pic surprise malam tadi kat rumah..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan